Currículum 1r, 2n, 3r
- Utilització de factors primers, múltiples i divisors per a resoldre problemes, mitjançant estratègies i/o eines diverses, inclòs l’ús de la calculadora.
- Comparació i ordenació de fraccions, decimals i percentatges amb eficàcia trobant la seva situació exacta o aproximada en la recta numèrica.
Proposta per 1r
- Adquisició del concepte de múltiple i divisor d’un nombre.
[ESS]
- Identificació de nombres primers i compostos.
[ESS]
- Descomposició d’un nombre en factors primers.
- Interpretació i càlcul del mínim comú múltiple i el màxim comú divisor de dos o més nombres.
- Resolució de problemes mitjançant l’ús de factors primers, múltiples i divisors, emprant estratègies i/o eines diverses, inclosa la calculadora.
Proposta per 2n
- Comparació i ordenació de fraccions, decimals i percentatges. Ús de la recta numèrica. .
Currículum 4t curs
- Comparació i ordenació de nombres reals amb eficàcia trobant la seva situació exacta o aproximada en la recta numèrica.
- Ús del triangle aritmètic al llarg de la història per a resoldre problemes.
Proposta per 4t
- Comparació i ordenació de nombres reals a partir de la seva representació exacta o aproximada sobre la recta numèrica.
[ESS]
- Ús del triangle aritmètic per resoldre problemes.
- Utilització del triangle aritmètic per estudiar les propietats dels nombres combinatoris.
[AMP]